Hogyan érthet szót munkatársaival?

felnőttképzés, felnőttoktatás, tanfolyam, tréning

Minden cég sikere főként munkavállalóinak teljesítményétől függ, legyen szó akár multinacionális nagyvállalatról, akár kis családi vállalkozásról. Éppen ezért minden vállalatvezető számára fontos, hogy tudjon bánni a cég alkalmazottaival.

Mi tehet például egy vezető, ha alkalmazottai olyan kéréssel fordulnak hozzá, amelyet nem tud teljesíteni? Hogyan közölje ezt úgy a kollégáival, hogy a megbeszélés után a többiek ne érezzék kellemetlenül magukat, és továbbra is kedvvel végezzék munkájukat?

A HR terület ismeretei rendkívül szerteágazóak, ez egy külön szakterület, amelyre a nagyobb vállalatok jól képzett szakembereket alkalmaznak. A személyzeti munka alapjaival azonban mindenkinek tisztában kell lenni, aki emberek munkáját fogja össze.

Nem árt tehát végiggondolni, hogy milyen a kompetencia alapú HR rendszer, hogyan lehet kialakítani, hogyan kell felépíteni egy cég folyamatait, szolgáltató rendszerét. Jó, ha tudja egy vezető, hogyan választhatja ki a megfelelő munkatársat, hogyan állíthat fel teljesítményértékelő rendszert, hogyan támogathatjuk a munkatársak tehetségének kibontakozását.

Ezeket a HR ismereteket ma már nem csak diplomát adó, több éves képzés keretében lehet elsajátítani, vannak rövidebb tréningek is, amelyeken minden vezető választ kaphat a személyzeti munkával kapcsolatos kérdéseire.

Olvasson tovább!