EdutusFőis - Edutus Főiskola
2800 Tatabánya
, Stúdium tér 1.
Térkép
Tovább az intézmény
oldalára →
A CRM (Customer Relationship Management) rendszer az értékesítésben rövid és középtávon megszerezhető versenyelőnyt biztosít azáltal, hogy az értékesítési szervezetet egy jól ellenőrizhető folyamat mentén összefogja és így a fogyasztói igényekre, vagy azok változásaira a kereskedelem a leggyorsabban tud reagálni.
A képzést elvégzők, akár saját vállalkozást vezetnek, akár egy nagyobb cég marketing vagy ügyfélkapcsolati osztályán dolgoznak, illetve CRM szolgáltató/gyártó cégnél helyezkednek el, olyan megalapozott szakmai tudással rendelkeznek majd, amely segítségével képesek lesznek az ügyfélkapcsolati és ügyfélszerzési feladatok hatékony, magas színvonalú ellátására.
Főbb témakörök
• A CRM stratégiai modellje és a többcsatornás értékesítés integrálása
• CRM elterjedése és definíciója, a CRM szoftverszállítók, vállalati stratégia, ügyfélstratégia, munkatársak képzése és ösztönzése, CRM stratégia fejlesztése, a csatornaválasztási lehető
A képzés oktatói:
• Kovács Krisztina, CAS genesisWord
• Keleti Katalin tanácsadó
• Dévényi Zoltán, CRM tanácsadó
• Török János, BCS
• Kurucz Imre, NRC
• Dr. Magyarics Mónika, Edutus Főiskola
A képzés időtartama
2 szemeszter, azaz 200 tanóra. szemeszterenként 100 tanóra, 7 hétvégén.
A képzés péntek délután 13:00-tól 18:40-ig, szombaton 8:00-tól 14:20-ig tart.
A képzés helyszíne:
Edutus Főiskola Budapesti Tagozat 1037 Budapest, Bécsi út 324.