Durva csalás a CPC (átkattintás alapú) hirdetésekkel

Szeretném felhívni a figyelmét arra a szemérmetlen csalásra, amivel több ügyfelünk is találkozott.

CPC-rablók ürítik ki a marketingkasszát

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ügyfeleink mesélték a következő felháborító történetet. Hirdettek egy internetes felületen kattintás alapú elszámolással (CPC), és nagyon rövid időn belül elfogyott a pénzük. Persze megpróbálták a saját statisztikájukban ellenőrizni, mi történhetett és ekkor jött az igazi döbbenet: kiderült ugyanis, hogy a kattintások nagy része igen rövid időszakon belül történt. Jogosan gondoltak arra, hogy valaki leült és módszeresen végigkattintotta a képzéseiket. Gyalázatos viselkedés mások munkáját így tönkretenni, ebben biztosan egyetértünk.

Mi a így védjük ügyfeleinket a kattintgatóktól:

  1. Beépíttettünk egy kipróbáltan erős szoftveres kattintás védelmet, ami pontosan úgy működik, mint a Google Adwords-nél.
  2. Csak az első kattintás árával csökkenti a hirdetési keretet, ha ugyanaz a látogató klikkel. A következő kattintást csak 2 óra elteltével számolja, ha az adott érdeklődő visszajön. (Az viszont öröm, mert ő komoly érdeklődőnk)
  3. Figyeli a MOT szoftver, hogy ún. robot (gonosz kis szoftver) kattint-e az Ön hirdetésére, ezt kiszűri, és nem számolja.
  4. 4. Kizárjuk azok kattintásait, akik a MOT-nál dolgoznak, valamint az Önök kollégáit is, így Ön nyugodtan ellenőrizheti élesben a képzéseinek hirdetéseit.

Hogyan kerülheti el a csaló cégeket?

Bárhol szeretne online hirdetni, feltétlen kérjen ingyenes kipróbálási időszakot. Ezt minden tisztességes cég örömmel vállalja. Hasonlítsa össze saját online statisztikáját a média által adott statisztikával. Pár százalék eltérés normális, ez nyugodtan adódhat az eltérő mérési módszerekből. Ha nagy eltérést lát, még mindig érdemes ellenőriztetnie számítástechnikusával, hogy látogatószámot mérnek, vagy oldalletöltés számot. Utóbbi 3-4-szer több lehet. Ne hasonlítson össze almát körtével, kérdezzen rá a médiánál is a mérési módszerükre.

Legközelebb egy agyafúrt számlázási trükkre szeretném felhívni a figyelmét, amit még cégóriások is használnak és magam is belefutottam.

Addig is sok beiratkozót és napfényes hetet kívánok Önnek,

Szenes Nicolette

ügyvezető

MOT.HU