Elvész az online érdeklődő? Többé nem, ha így jár el

Ne fizessen feleslegesen hirdetési díjat azokért, akik egyszer megnézik az Ön honlapját, aztán soha többé nem látja őket. Ez nagyon gazdaságtalan. Van azonban megoldás, hogy kapcsolatban maradjon velük a beiratkozásig! Kövesse lépésről lépésre az alábbiakat és sokkal több érdeklődővel fog találkozni az első órán!

1. Állítson össze egy tájékoztató sorozatot

Már írtam Önnek arról, mi alapján választanak a képzést kereső felnőttek és érettségizett diákok. Ezek a kérdések mindenkit foglalkoztatnak, aki tanulást tervez, ezért minden egyes képzésének weboldalán és a címoldalon is helye van.

Állítson össze rövid írásokat mindarról, ami a kutatásunkban szereplő kérdésekkel kapcsolatban eszébe jut és megoldás az Önöknél tanulók számára. Pl. Ha Ön elakad a tanulásban, többféle módon is segítünk. (Írja le, hogyan). Ez lesz egy e-mail tartalma, amit majd kiküldhet az érdeklődőknek. Fontos, hogy baráti stílusban írjon, ne hivatalosan, még ha ez nehéz is. Képzelje maga elé egy kedves ismerősét és úgy fogalmazzon, mintha hozzá beszélne. Legalább 10 ilyen e-mail-t írjon.

2. Jelentessen meg egy felhívást honlapján

Legjobb, ha minden egyes oldalukon egy feltűnő dobozt helyez el. Pl ezzel: Amiért a legtöbben a minket választanak, vagy X fontos kérdés, amit minden érdeklődőnek tudnia kell, mielőtt bárhová beiratkozik. 

Ne az oldalon jelentesse meg a válaszokat, hanem feliratkozásért cserébe küldje el az érdeklődőnek. Ezt követően több e-mailben, néhány naponként küldjön el mindent az érdeklődőnek, ami csak fontos lehet számára, azaz amit az Önök intézményétől kap, ha beiratkozik.

3. Töltse fel az e-mail-eket egy automatikus hírlevélküldő rendszerbe

Olyan online használható szoftverekre gondolok, amelyek képesek automatikusan elküldeni az Ön e-mail-jeit. Persze előre meg kell írni és fel kell tölteni a leveleket. Az a nagy előnyük, hogy eztán nem kell minden érdeklődőnek külön-külön megírni ugyanazt. Egyszer szánjon rá egy napot és a teljes sorozatot meg tudja szerkeszteni, feltölteni és beállítani, hogy mikor menjenek ki. Utána elegendő évente egyszer átnézni és ha kell aktualizálni. Közben viszont Ön helyett dolgozik kiszámíthatóan és pontosan. Mi a MOT-nál többet is használtunk már. Mindnek más előnye-hátránya van, de mind segít. Ilyen az interpire; a Webgalamb; a MiniCrm, a 3Zeus.

Minden levélben helyezzen el egy linket, ami visszavezet a honlapjára

Így akár heteken keresztül újra és újra tudni fog Önökről az érdeklődő, közben bizalmat szerez és sokkal nagyobb eséllyel iratkozik be, mint azok, akik átnézték a képzése tájékoztatóját, aztán tovább is kattintottak. Ők sajnos nagy eséllyel még az oldal címét is elfelejtik hamar.

Segítségre volna szüksége a fentiek elkészítéséhez? Keressen itt: szenes[kukac]mot.hu

Persze akkor is mindig megtalálják, Ön a MOT-on mindig megjelenteti a képzéseit, ugyanis évente közel 600.000 képzéskereső hozzánk biztosan visszatalál, mert heti hírleveleinkkel visszahozzuk őket.

Szenes Nicolette ügyvezető