A Beiratkozó az igazi kihívás, érdeklődő rengeteg van

 

2015-ben sajnos ez a tanfolyamszervezők értékesítési módszerén múlik. Márpedig a legtöbb szervező hideglelést kap az értékesítés szó hallatán.

A jó hír, hogy bármelyik kolléga képes megsokszorozni a beiratkozók számát, ha részletes információkat kap az érdeklődőkről, és alkalmazni képes a 21.század legeredményesebb értékesítési technikáját, ami az odafigyelésen alapul.

Sokkal többet kell tudni az érdeklődőről mint, hogy a bemeneti feltételeknek megfelel-e és egyéb adminisztratív szempontok. A döntést ugyanis érzelmi alapon hozzák meg a jelentkezők.

A szervezőnek azt kell tudnia: mik a céljaik, kifogásaik, félelmeik és ezt kezelni.

Mindez könnyebb, mint gondolná. Mindjárt elmondom.

Ajánlás alapján választanak a legtöbben képzést, de kitől fogadnak el ajánlást?

  • ismerőseiktől, vagy független szervezettől
  • aki pontosan az igényeik szerinti képzést ajánl
  • aki nem árasztja el a postafiókjukat, de 2-3 megfelelő ajánlatot is küld

Google keresőből a MOT.HU-ra érkező évi közel

600.000 érdeklődő közül néhány ezren személyes tanfolyamajánlást kérnek

Független szervezetként segítünk nekik, ezért a MOT-nak megadják a képzéskeresők:

  • mi alapján döntenek 2 intézmény között
  • mik a céljaik
  • mitől tartanak,

 

és még tucatnyi személyes dolgot, aminek birtokában a portás is könnyen beírathatja őket, ha az iskola egyébként valóban megfelelő színvonalú.

Ön honnan tudhatná meg ezeket a milliókat érő információkat?

Kérhetne Ön is hasonlóan részletes információt a saját honlapján. Igen kevesen hajlandók azonban hosszú űrlapokat kitölteni az internetes szörfölés közben. Megadják az elérhetőségeiket legföljebb, de azt is jóval kevesebben, mint az Önnek jó volna.

600.000 érdeklődő - néhány ezer részletes adatlap a MOT-on

Évente 600.000 képzést kereső közül a MOT-on néhány ezren kérnek segítséget.

Tudják, hogy a MOT 1998 óta független, és hatalmas adatbázisa alapján biztosan tud segíteni. Független segítőnek pedig hajlandók részletes információt adni magukról.

A MOT-tól tanfolyamajánlást kérők mindent elmondanak nekünk a motivációikról, a tanulással kapcsolatos félelmeikről. Önök ez alapján vehetik fel velük a kapcsolatot, így

beiratkozásra kész érdeklődőket küldünk Önnek, amit sehol másutt nem kaphat meg így.

A bevált módszer, amit százmilliós képzési bevételeket produkáló intézmények használnak lépésről lépésre:

  • A tanfolyamszervező a MOT érdeklődés alapján megkeresi e-mailben, vagy telefonon az érdeklődőt.
  • Pontról pontra leegyezteti az igényeit, miközben elmondja, hogyan felel meg azoknak az ajánlott tanfolyam és intézményük.
  • Elmondásuk szerint akiket így keresnek meg, azok 70-80%-ban beiratkoznak, mert az az élményük, hogy itt pontosan azt kapják, amit igényelnek.

2015-ben Így tud Ön is a leggyorsabban bizalmat építeni az érdeklő felé, hogy a következő tanfolyamindításkor már a teremben üdvözöljék egymást.

Milyen konkrét eredményekre számíthat?

Példának vegyünk egy 50.000 Ft-os tanfolyamot

1. Hagyományos online marketing esetén

600 átkattintásból > 60 érdeklődő > 6 beiratkozó 300.000 Ft forgalom

2. MOT Személyes tanfolyamkeresés szolgáltatással

60 érdeklődő a MOT-tól > 20% beiratkozik:  12 beiratkozó = 600.000 Ft forgalom

3. MOT Személyes tanfolyamkereséssel, ha 1 munkanapon belül keresik:

60 érdeklődő a MOT-tól > 70% beiratkozik: 42 beiratkozó = 2.100.000 Ft forgalom

Az Önök cége képes így kezelni az érdeklődőt?

  • Ha igen, akkor jelentős plusz bevételhez, nyereséges csoportokhoz juthat. Intézményük fejlődhet, kiküszöbölheti a felnőttképzésben végbement változások jelentős negatív hatásait.
  • Ha még nem, akkor feltétlen küldje el tanfolyamszervezőit a MOT Sikeres tanfolyamszervezők tréningjére. 1 nap alatt megtanítjuk nekik ezt a hatékonyan működő módszert.

Mennyit ér Önnek plusz néhány száz beiratkozó?

2016-tól Ön azokhoz a plusz beiratkozókhoz is hozzájuthat, akiket máshol nem érne el, mert a MOT-on jelentkeznek.

Vegye igénybe akár önmagában a személyes tanfolyamkeresés szolgáltatást. (Szerződött ügyfélként jár Önnek)

Bár a személyes tanfolyamajánló nem jelent

százezres nagyságrendű érdeklődőt, mint ahogy az alapszolgáltatásunk*,

viszont a legcélzottabb,

hiszen beiratkozásra kész jelentkezőket kap.

* 100-250 KÉPZÉST TÖBB VÁROSBAN HIRDETŐ CÉGEKNEK 2015-BEN

85-110.000 érdeklődőt irányítottunk a honlapjára

Mennyibe kerül a szolgáltatás?

1 jelentkező komplett adatlapja 950 Ft+Á, szerződött partnereinknek ingyenes*.

* Amennyiben Önnek CPC alapú hirdetése van a mot.hu-n, ez a szolgáltatás extraként jár Önnek akkor is, ha 50-nél kevesebb képzése van.

Fizetési feltételek:

50-100 képzés között

19.000 Ft+Á induláskor (20 érdeklődő díját), a 2. hónaptól pedig havi utólagos elszámolással az előző hónapban küldött jelentkezők száma alapján.

100 képzésen felül

38.000 Ft+Á induláskor (40 érdeklődő díját), a 2. hónaptól pedig havi utólagos elszámolással az előző hónapban küldött jelentkezők száma alapján.

 

Töltse ki az alábbi űrlapot

 

 *Intézmény:
 *Aláírásra jogosult képviselő:
* E-mail:
* E-mail formátuma:
* Kérem írja be ezt a biztonsági kódot:
Email marketing by Interspire

 

A továbbiakat mi intézzük:

  1. Kollégáink felveszik Önökkel a kapcsolatot és elintézik az adminisztrációt, hogy képzéseik bekerüljenek a mot.hu adatbázisába.
  2. 2016 januártól küldjük a jelentkezőket: minden este továbbítjuk azoknak az adatlapjait, akik Önökhöz be tudnak iratkozni.
  3. Minden hónap végén összesítést küldünk Önöknek a közvetítésekről.

Kockázata nincs, de akár több száz jelentkezőhöz juthat. Rendelje meg most!

Szívesen válaszolok, ha további kérdése van.

Üdvözlettel,

Szenes Nicolette  ügyvezető MOT.HU

9.500.000 érdeklődőnek segítettünk 1998 óta megtalálni a megfelelő képzést

Gyakori kérdések

·       Adwords-ben hirdetünk. Van értelme ezt is használnunk?

Igen, amennyiben van hely a csoportokban a plusz jelentkezőknek. Fedezeti pont körül induló csoportoknál különösen nagy érték, hiszen minden további jelentkező már nyereséget jelent Önöknek.

·       Hány érdeklődést kaphatunk havonta?

Nem tudjuk előre megmondani. Nálunk 50-60.000 érdeklődő fordul meg egy hónapban. Minél több képzést kínál, annál nagyobb számú jelentkezőt küldünk. Mindig amikor olyan érdeklődőnk van, akinek Önökhöz érdemes beiratkoznia, továbbítjuk az adatlapját.

·       Hány intézményhez küldjük el egy érdeklődő adatlapját?

Maximum 3-hoz, mert az érdeklődők felé az a vállalásunk, hogy 3 képzőt javasolunk.