Nemzetközi Marketing Menedzsment Képzés - Samling Kft. Marketing képzések

Budapest

Samling Kft. Marketing képzések

1124 Budapest , Németvölgyi út 64. Térkép Google maps

Tovább az intézmény oldalára →

A marketing képzés fókuszában a nemzetközi elméleti és gyakorlati tudás elsajátítása áll, esettanulmány feldolgozásán keresztül, adatokkal, elemzésekkel, különböző piaci helyzet teremtésével, modellezésével.
A képzés fejleszti a résztvevők ismereteit és segíti őket egyedi megoldások kidolgozásában, önálló célok megvalósításában.

A résztvevők a képzés 7 napján sokrétű elméleti és gyakorlati tudásra tesznek szert a következő témakörökben:

Rendszerező marketing alapismeretek

* megismerik a marketing alapvető fogalmait, elméleti kereteit és azok gyakorlati alkalmazását
* el tudják helyezni a marketinget szervezeten belül
* elsajátítják a legfontosabb jogi és etikai kapcsolódásokat, a társadalmi felelősségvállalás gondolatkörét

Termékstratégia

* megismerik a stratégiai tervezés szerepét és helyét
* saját cégükön, iparágukon keresztül sajátítják el a makro- és mikrokörnyezeti elemzést
* önállóan rendszereznek, készítenek egy marketing tervet
* megismerik a nemzeti és nemzetközi sajátosságokat, illetve képesek ezt rendszerbe foglalni

Vásárlói szokások és piaci szegmentálás

* elsajátítják a napjainkban használt legfontosabb marketingkutatási módszereket
* megismerik, hogyan építhetik fel cégükön belül a marketing információs rendszert
* birtokában lesznek annak, hogy egy adott piaci probléma esetében melyik eszközt célszerű használni

Személyes eladás és direkt marketing.

* megismerik a fogyasztói (B2C) és a szervezeti (B2B) piac alapvető jellegzetességeit és különbségeit
* elsajátítják, hogy milyen szempontok alapján csoportosíthatják vevőiket
* birtokában lesznek, hogy megkülönböztető előnyt, egyedi pozíciót találjanak cégük számára

Ár- és értékesítés politika

* elsajátítják a termékkel kapcsolatos legfontosabb marketing feladatokat a fejlesztéstől a piacon tartásig
* megismerik az egyes termékélet-görbéket és azok alkalmazását
* birtokában lesznek annak, hogy mikor melyik árképzési módszert érdemes választani
* elsajátítják az értékesítéssel fontos legfontosabb feladatokat, a csatornapolitika fő kérdéseit
* mindezt képesek önálló tanulmányba foglalni

Helyzet analízis

* megismerik, miként kommunikálják az adott márka előnyeit a piacon
* megismerkednek a klasszikus eszközökkel (ATL) és elsajátítják napjaink új technikáit is (online marketing, gerillamarketing)
* birtokában lesznek annak, hogy az eszközök az adott feladattól függően hogyan integrálhatók

Ajánlott irodalom:
Philip Kotler, Kevin Lane Keller: Marketingmenedzsment
Paul Garrison: Exponenciális marketing

Tematika
1. modul
Bevezetés. A marketing definíciója és hatásköre.
Csoportfeladat ismertetése.
Marketing stratégiai tervezés.

2. modul
Termékstratégia
Hirdetés és értékesítési promóció.

3. modul
Vásárlói szokások és piaci szegmentálás.
Marketingkutatási terv és a fogyasztói kutatási folyamat.

4. modul
Személyes eladás és direkt marketing.
Integrált marketing kommunikációs stratégiák.

5. modul
Ár- és értékesítés politika.
Elosztási stratégiák.
Marketing irányítás, marketing információs rendszerek.

6. modul
Helyzet analízis.
A nemzeti és nemzetközi marketing vállalat megértése.
Nemzetközi marketing stratégiák
A kurzus áttekintése.
Vizsga prezentációk

Részvételi díj: 300000 Ft+27% ÁFA
A képzés díja tartalmaz 7 oktatási napot és a Sämling tanúsítványt.

Kedvezmények:
50.000 Ft+ÁFA előjelentkezési kedvezmény 2015. február 28-ig
8% Honlapunkon regisztrált ügyfél (A kedvezmény igénybevételéhez bejelentkezés szükséges)
10% Főkönyvelő vagy TB klubtag cég munkatársai
10% Magánszemély jelentkezőknek 10 % kedvezményt biztosítunk a képzés díjából
12% 2 fő vagy 2 különböző képzésre történő együttes jelentkezés esetén (Kérjük, hivatkozzon a megjegyzés rovatban a többi társrésztvevőre)
15% 3 vagy több fő, egy vagy akár több különböző képzésre történő együttes jelentkezése esetén (kérjük, hivatkozzon a megjegyzés rovatban a többi társrésztvevőre)