Művészeti menedzser Képzés - Werk Akadémia

Budapest

Werk - Werk Akadémia

1132 Budapest , Csanády utca 11. Térkép Google maps

Tovább az intézmény oldalára →

A szak képzési programjának akkreditációs lajstromszáma: PL-3804

A Werk Akadémia művészeti menedzser képzése piacképes, a teljesítményt felismerni és sikerre vinni tudó szakembereket kíván képezni a gomba módra szaporodó kulturális, oktatási, reklám- és média tevékenységet folytató vállalkozások, intézmények számára.



A képzés 2011-ben két új tematikával, a kurátor képzéssel és a personal branding-gel bővül.

KURÁTOR KÉPZÉS

Egyre több galéria, kiállítóhely nyílik, s ezzel egyre több hozzáértő szakemberre lenne szükség. Olyanokra, akik tisztában vannak a képzőművészet társadalmi, kulturális, esztétikai és kommunikációs szerepével és jelentőségével, akiknek rálátásuk van a mai magyar kulturális intézményrendszer egészére, azon belül pedig a képzőművészet aktuális reprezentációjára, akik rendelkeznek az alapvető művészetszociológiai, menedzseri, marketing és PR-ismeretekkel, a kiállítás-rendezés valamennyi csínjával-bínjával. Költségvetést készítenek, kiállítási koncepciót dolgoznak ki, tisztában kell legyenek a projektmenedzsment valamennyi kérdésével.

A kurátorsággal ismerkedni kívánók megismerkedhetnek a meghatározó esztétikai és művészettörténeti alapfogalmakkal, a jelentősebb stílusokkal és iskolákkal. A Werk ethoszához illően a hallgatók a legjelentősebb galériákba mennek gyakorlatra. Modulonként legalább egy kiállítást kell megrendezniük.

PERSONAL BRANDING

A SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTÉS keretében a résztvevők a tanárokkal, coach-okkal közösen alakítják ki a brandjüket, ebben igény esetén részt vesz stylist is. Az önmegismerésre irányuló tréningek mellett a kisebb és nagyobb nyilvánosságokban való szereplés technikáit is elsajátítják a résztvevők. S mivel a Werk erősen gyakorlatorientált, lehetőséget teremt a frissen szerzett képességek éles helyzetekben való kipróbálására is.

A Werk művészeti menedzsment szakos hallgatói megismerkednek az alapvető prezentációs technikákkal, a képzés végén maguknak is prezentálniuk kell.

A képzés főbb témakörei:



1. Personal branding coach, kommunikációs tréning, hatékony prezentációs technikák, életjáték helyzetgyakorlatok.

2. Brandek, márkák, arculatok tervezése, építése.

3. Intézményes és személyes kommunikáció

4. Online marketing: értékesítés a weben, mitől lesz eredményes egy banner-kampány, hatékony reklámszövegírási módszerek, márkaépítés, a website, blog, landing oldal, microsite, eDM, email hírlevél, banner és Adwords felületeken.

5. Posztmodern média. Reklám és médiapiac. Médiaismeret, média kommunikáció a gyakorlatban, kommunikációs kampányok, a „stakeholder management”. Web ismeretek.

6. Hatásvadász technikák, avagy a rendezvényszervezés.

7. Művészeti projektek menedzselése a célmegfogalmazástól az értékesítésig.

8. A kultúra finanszírozásának európai modelljei, finanszírozási rendszerek, együttműködési projektek.

9. Hazai kultúrafinanszírozás. Állami finanszírozási lehetőségek, pályázatok, szponzoráció, creative industry, szerencsejáték alapok.

10. Esztétika, művészetelmélet.

11. Vállalkozási és jogi ismeretek. Nonprofit ismeretek. Szervezetépítés, szervezetfejlesztés.

12. Szakterületi ismeretek. Terepgyakorlat.

13. Hazai és nemzetközi műkereskedelem.

14. Hazai és nemzetközi gasztromenedzsment, gasztroújságírás.

Gyakorlati helyek: Merlin Színház, Mai Manó, Várfok Galéria, Godot Galéria, Dumaszínház, Republic reklámügynökség, Index, Állatkert, TV2, Magyar Rádió, MUPA, VAM, A38 és még sokan mások.

A szak főbb előadói:

Dr. Angster Mária, Berényi Konrád, Bojár Gábor, Böhm György, Damjanovich Nebojsa, Fábics Natália, Fabricius Gábor, Gáncs Andrea, Hajdú László, Gáspár Máté, Hadas Kriszta, Kaprinay Zoltán, Kárpáti Timea, Kollman Áron, Márton András, Molnár- Bánffy Kata, Németh Zsolt, Orlai Tibor, Perlaky Papp József, Reichnitzer János, Sáfár Zoltán, Szigeti Péter, Réz András, Román Balázs, Tóth Márk, Töröcsik Mária, Weiler Péter, Wossala Rozina és sokan mások.

A képzés államilag elismert, felnőttképzési FAT program akkreditációs tanúsítvánnyal rendelkezik. Végzett tanulóink olyan felnőttképzési tanúsítványt (Werk Pass-t) kapnak, mely akkreditált képzés elvégzését igazolja művészeti menedzser megnevezéssel. 15 fő jelentkezése esetén + 1 év elvégzése után OKJ szakképesítés kapható.