Samling Kft
1124 Budapest
, Németvölgyi út 64.
Térkép
Tovább az intézmény
oldalára →
Alapok
A keresőmarketing helye a marketingben, az alapfogalmak tisztázása. Az internetes láthatóság fontossága, a keresőmarketing helye a vállalati marketing stratégiában. A keresőmarketing hatása az online marketing tevékenységre.
A keresőmarketing részei: keresőoptimalizálás és PPC (kattintás alapú) hirdetések bemutatása, a fontos fogalmak definiálása.
A keresőmarketing hatékonyságának mérése, webanalitika.
Website optimalizálása keresőkre (SEO)
Az alapfogalmak tisztázása. Mitől lesz keresőbarát egy website?
Technológiai/programozási elvárások, kulcsszavak használata a website-on.
A website optimalizálás menete, SEO ranking faktorok bemutatása gyakorlati példákon.
Hogyan válasszuk ki a kulcsszavainkat? Mi az a long tail és hogyan használhatjuk ki?
A tartalom felépítése, a website struktúrájának megtervezése. URL struktúra és belső linkelés megtervezése. Duplikált tartalmak kezelése a weboldalon.
SEO szoftverek használata, SEO böngésző pluginek használata a gyakorlatban. Google Webmaster Tools használata a SEO-ban.
Mit kell tennünk, hogy feljebb kerüljünk a keresők találati listáján?
Linkmarketing, link-kapcsolatok építése. Alapfogalmak tisztázása, PageRank szerepe a SEO-ban. Potenciális link-partnerek gyűjtése, link-marketing és a social media kapcsolata. Eredmények monitorozása és értékelése.
Versenytárselemzés a keresőkben: miért vannak ott az oldalak?
Versenytársak oldalainak és linkjeinek elemzése. Hogyan előzhetjük meg a versenytársakat?
Tervezett jelenlét a keresőkben: Online reputation management a keresőmarketing segítségével. Web 2.0 eszközök használata a SEO-ban.