Marketing és reklámmenedzser

felnőttképzés, OKJ, felnőttoktatás, OKJ tanfolyam, szakmunkásképzés

A cég (vállalat, vállalkozás, intézmény) piaci értékesítési tevékenységének irányítása, az ezen a területen dolgozó munkatársak munkájának megszervezése, motiválása és ellenőrzése. Feladata a piaci informálódás, a piaci lehetőségek megtervezése, a termék- (márka) menedzselés, az eladási tevékenység megszervezése, a reklám és egyéb kommunikációs feladatok megszervezése, irányítása és ellenőrzése, az ezekkel kapcsolatos külső intézmények, szolgáltató cégek kiválasztása és megbízása.     E feladatkörön belül különösen:   – komplex piacelemzés   – a stratégia szintű döntések előkészítése   – stratégiai, operatív és akciótervek készítése   – konkrét marketingmix döntések   – a marketing költségvetés elkészítése és hatékony felhasználásának ellenőrzése.