Scherzer Marcell

Tartalomgyártási minikurzus (Facebook, Instagram)

1 óra 17 perc videó 1 letölthető fájl 255 hallgatók (+23) 5 értékelés Mobilbarát Bárki számára ajánlott Magyar Többször újranézhető

Kinek szól ez a kurzus?

A kurzus mindenkinek hasznos, akinek tartalmat kell gyártania a közösségi oldalakon:

- Vállalkozóknak, cégvezetőknek

- Belső marketingeseknek

- Marketinges vállalkozóknak 

Miért érdemes megvennem?

Akkor érdemes megvenned, ha jártál már úgy, hogy...

- Nem tudtad mit posztolj, és inkább csak random kiraktál valamit

- Kiégtél a tartalomgyártásban 

- Nem volt terved, stratégiád, csak úgy véletlenszerűen posztolgattál 

A kurzusról

ELEGED VAN, HOGY FOLYTON AZ ÚJ VEVŐKET KELL HAJKURÁSZNI?

A legtöbb kisvállalkozás sokat küzd, hogy hónapról hónapra mindig sikerüljön behozni a megfelelő vevőmennyiséget. 

Ha a Te vállalkozásod is ilyen, biztos ismered azt az érzést, amikor futsz a vevők után folyamatosan. (még ha képletesen, online is.)

ÉPÍTS MÁRKÁT, ÉS GYÁRTS VÉGTELEN MINŐSÉGI TARTALMAT, MEGSZAKADÁS NÉLKÜL

A márkaépítés nagyon fontos, ha szeretnél visszajáró vevőket szerezni, ebben pedig komoly szerepet játszanak a közösségi oldalak, mint az Instagram és a Facebook.

Megtanítjuk, hogyan gyárts rengeteg jó minőségű tartalmat, úgy, hogy nem fogsz megszakadni az ötlettelenségtől. 

Leckék

I. Hogyan, és miért használd a Facebook-on tartalomgyártásra?

II. Az Instagram tartalomgyártás fő szabályai

III. Hogyan gyárts VÉGTELEN mennyiségű, mégis profi tartalmat Facebook-ra és Instagram-ra?

IV. Kutatás: Tartalom alapanyagok az interneten, hogyan találd meg, mi érdekli a közönséged?

V. Milyen szoftvereket használj a tartalomgyártáshoz?

Videók

Tartalomgyártási minikurzus promó. Előnézet 00:19
Tartalomgyártási minikurzus első részlet
Tartalomgyártási minikurzus első részlet 34:23
A leckék első fele
Tartalomgyártási minikurzus második részlet
Tartalomgyártási minikurzus második részlet 42:21

Letölthető fájlok

PDF
Tartalomgyártási minikurzus útmutató a képsablonokhoz 306 kB

Hallgatók véleménye

Kurucz Fanni
8 hónapja
Nagyon örültem, hogy rátok találtam. Igazán hasznos infókkal lettem gazdagabb:) koszonom
Gyenge Zsófia
1 éve
Tetszett a minikurzus. Adott pár új ötletet, illetve megerősített abban, hogy amiket kigondoltam, nyugodtan csináljam. Köszönöm. Másoknak is ajánlani fogom. 😌
Dudás Zsuzsanna
több mint 2 éve
Nagyon hasznos volt, köszönöm.
Kolozsi Patrik
több mint 3 éve
Nagyon hasznosnak találtam ezt a tanfolyamot. Ajánlom mindenkinek, aki egy kicsit is jobban bele akar látni a Facebook és az Instagram világába. Teljesen érthetőek voltak a magyarázatok, illetve nagyon jó volt, hogy konkrét példákkal támasztottak alá 1-1 állítást.
Fekete András
több mint 3 éve
Kaptam pár jó tippet, köszi! Már kezdett egyhangú lenni a fb kommunikációm. Instán még nem vagyunk fenn, de most elindítom, elég ötletet kaptam oda. A kurzus rövid, tömör, pont amennyi kell, semmi sallang.

Oktató

Digital Marketing Strategist

Több, mint 3 éve kezdtem el online marketinggel foglalkozni - és a szerelem azóta is tart.

2016-ban csináltam egy fizetős e-sport rendezvént, amit már elsőre is sikerült megtölteni Facebook hirdetések segítségével. A rendezvényszervezés része kevésbé jött be, a marketing viszont annyira, hogy hónapokon belül több saját ügyféllel dolgoztam együtt.

Azóta rengeteg kampányt levezényeltem, sok sikereset, és néhány bukottat is.

Ha egy dolgot megtanultam az elmúlt években, az a következő: Marketing nélkül a céged csak egy süllyedő hajó lehet az óceán közepén.

Bonthatjuk a vitorlát?