Be fognak csapni.. - ez a mi össznépi bizalmatlanságunk rengeteg rossz érzést okoz.
Bizalomteli légkörben jobb együtt dolgozni. Ne hagyja, hogy az Ön munkanapjait is mérgezze a bizalmatlanság és a félelem, hogy kihasználják. Inkább vértezze fel magát a tudással, hogyan lehet egyszerűen ellenőrizni a médiát, amit épp használni szeretne, hogy tanulókat toborozzon.
1. megoldás: Kérjen ingyenes kipróbálási lehetőséget.
Ugyan ki merne ilyesmit adni, ha be akarja csapni Önt! Bármit is mondanak a szépséges statisztikák, ragaszkodjon a kipróbáláshoz. Mi a MOT-on például 10.000 Ft-os hirdetési keretet adunk mindenkinek, aki még nem hirdetett nálunk. Nekünk is jobb, ha elégedettek az ügyfeleink és kockázat nélkül megmutathatjuk nekik, milyen hatékony médiánk van.
Persze olyan gigászoknál mint a Facebook, vagy a Google ez nem működik teljes mértékben, de az az igazság, hogy ezeket a hirdetéseket jobb is, ha szakértők kezelik Ön helyett. A Google rendszeresen ad 10-15.000 Ft-os ingyen kuponokat, de olyan összetett, kifinomult rendszerrel dolgoznak, hogy ezt csak azok tudják hatékonyan használni, akik napi szinten foglalkoznak a folyamatos módosításokkal.
Sok kisebb média is van azonban, amelyek igazán hasznosak lehetnek Önnek is, akár csak az oktatás területén is. Közülük, azok, akiknél kipróbálhatja mit érnek Önnek a hirdetési felületeik, azoknál nyugodtan hirdethet. Így akkor sincs baj, ha kevésbé hatékony az adott oldal, hiszen nem kell rá költenie először.
Legközelebb megmutatom hogyan segíti Önt a Google Analytics statisztika annak eldöntésében, hol érdemes hirdetnie, és hol nem.
Szenes Nicolette
ügyvezető
MOT.HU